Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MR - nové trendy a význam v moderní diagnostice
JÍRALOVÁ, Tereza
Tématem bakalářské práce je magnetická rezonance, nové trendy a jejich význam v moderní diagnostice. V teoretické práci se zabývám magnetickou rezonancí, historií, jejím stručným principem, vyšetření, dále jsou zde popsány jednotlivé trendy v diagnostice magnetickou rezonancí. Teoretická část je zpracována z literatury, odborných článků a internetových stránek. Cílem mé práce bylo najít nové trendy a popsat jejich význam. K naplnění výzkumné otázky bylo použito dotazníkové šetření, které obsahovalo 20 otázek. Na dotazník odpovědělo celkem 51 respondentů. Dotazník obsahoval otázky týkající se znalosti, využití nových trendů a četnosti vyšetřeních.
Nové trendy v managementu vybraných organizací
MARCHAL, Dominik
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení nových trendů v managementu, které se v současnosti používají ve veřejném a soukromém sektoru. První část práce se zabývá teoretickým přístupem k prozkoumání definice a vývoje konkrétních metod používaných v managementu ve vztahu k těmto dvěma sektorům. Zjištěné trendy a metody jsou dále zkoumány v analytické části, která se zaměřuje na porovnání dvou vybraných organizací. Zaměstnanci obou organizací jsou podrobeni dotazníkovému šetření za účelem zjistit, zda jejich management efektivně využívá nové trendy objevené v teoretické části. Použit je také rozhovor s vedoucími pracovníky jako zdroj dalších informací. Tento proces je zakončen návrhy na možná zlepšení.
Novodobé vzorce užívání vybraných netradičních psychoaktivních látek
Dékány, Ladislav ; Bumba, Jakub (vedoucí práce) ; Tylš, Filip (oponent)
Východiska: Nástup nových syntetických drog spolu s rostoucím zájmem o nootropika, microdosing a netradiční přírodní i syntetické látky bez pochyby ovlivňuje vývoj novodobé drogové scény. Uvolnění represí ve vědeckém výzkumu zejména u psychedelik a získání nových informací o jejich potenciálním využití pro psychoterapii, léčbu závislostí, chronických bolestí, ale i osobnostní rozvoj navíc profiluje nový typ uživatele, který se snaží o vylepšení kognitivních, duchovních či intelektuálních funkcí, a to s minimálním dopadem na své fyzické i duchovní zdraví. Cíle: Cílem práce je popsat vzorce užívání vybraných netradičních psychoaktivních látek, které jsou za netradiční považovány vzhledem k tuzemské kultuře a kontextu, případně pak nootropik a fenoménu mikrodávkování. Specifickým cílem je nalézt motivaci uživatelů vybraných psychoaktivních látek k jejich aplikaci, porovnat následky jejich užití s typicky návykovými skupinami běžně zneužívaných látek jako jsou stimulanty a opiáty, následně pak popsat jejich případný vliv na konzumaci alkoholu a tabáku. Metody: Výzkum je kombinací kvantitativních a kvalitativních metod. Data byla sbírána pomocí anonymního dotazníku. Výzkumný soubor (n = 35) byl vybrán metodou účelového výběru v kombinaci s metodou sněhové koule. Každý respondent měl alespoň jednu...
Alternativní formy a nové trendy cestovního ruchu (se zaměřením na dobrovolnický cestovní ruch)
Kubátová, Michaela ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá trendy a novými formami cestovního ruchu, se zaměřením na dobrovolnický cestovní ruch. Cílem práce je shrnout vznik a vývoj této formy cestovního ruchu, zmapovat možnosti zapojení se do dobrovolnického cestovního ruchu a především zanalyzovat účastníky a potencionální účastníky této formy cestování. Teoretická část se zabývá popsáním nových trendů a nových forem cestovního ruchu a následně definováním pojmu dobrovolnictví. Praktická část práce mapuje možnosti zapojení se do dobrovolnického cestovního ruchu a analyzuje účastníka a potencionálního účastníka této formy cestovního ruchu.
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Frank, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Paulíček, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická část se zabývá zařazením direct marketingu v disciplíně marketingové komunikace a jeho důkladnějšímu popisu. Především jsou popsány jednotlivé nástroje a trendy. V praktické části je prezentován průběh vytváření kampaní a jejich vyhodnocení. Z průběhu a vyhodnocení vyplývá, že použití trendů mělo vliv na výsledky. Na základě těchto pozorování jsou provozovateli podána doporučení do budoucnosti.
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Špok, Michal ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje základní marketingové pojmy. Ve druhé kapitole je čtenář seznámen s vybranými trendy na poli marketingové komunikace. Třetí část práce, čerpající z teoretických východisek zasazených v předchozích kapitolách, obsahuje analýzu stavu marketingové komunikace podniku Café Placzek a vlastní terénní výzkum autora. Poslední kapitola, jenž představuje samotný cíl práce, poskytuje popis modelu optimální marketingové komunikace v sektoru služeb a seznam manažerských doporučení podnikům působícím v tomto odvětví.
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.
Ošetřovatelská péče(management)o fyziologického novorozence v současné době a trend pro nejbližší léta.
LÍZALOVÁ, Karolína
Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o fyziologického novorozence od jeho narození, až do propuštění z nemocnice. Nechybí zde fyziologie novorozence a shrnutí historie problematiky. V praktické části bylo provedeno šetření zaměřené na názory a běžnou praxi sester pečujících o fyziologického novorozence. Ze šetření vyplývá, že sestry na odděleních fyziologických novorozenců, pracují převážně podle současných trendů v ošetřování fyziologického novorozence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.